- Sanningen om män...

Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?
"När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där."


Vad sa Gud efter att han skapat mannen?
"Äsch jag kan bättre!"


Tre blondiner fick varsin önskning.
-Den första önskade att hon skulle bli blondare än hon redan var *POFF* så blev hon blondare.
-Den andra önskade att hon skulle bli mera blåögd *POFF* så fick ögon som var så blåa som den djupaste, klaraste brunn.
-Den tredje önskade att hon skulle bli dummare än hon redan var och *POFF* så blev hon man!


Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?
"Underlag saknas, det har aldrig inräffat"


Vad är det för skillnad mellan män och svin?
"Svin blir inte män när de blir fulla."


Vad är det för skillnad mellan en smart man och ett UFO?
"Jag vet inte, har inte träffat varken det ena eller det andra"


Varför vandrade Moses i öknen i fyrtio år?
"Han vägrade fråga efter vägen."


Mannen säger till Gud:
"Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?"
"För att du skulle kunna älska henne", svarar Gud.
"Men Gud, varför gjorde du henne så dum."
"Så att hon skulle kunna älska dig."


Män behöver både värme och ömhet - däng dem i elementet så blir de både varma och ömma!


*


Hahaha!! :)
MEN tro inte att jag avskyr män bara för detta nu, en av mina favorit-människor är faktiskt en man
- min pappa:):)



*



"Hörde du talas om kvinnan som äntligen förstod sig på män?
Hon dog av skratt innan hon hann berätta det för någon."

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0