Snö Snö Nöt Nöt


2 veckor sedan sist jag skrev.


Ändå håller besökstatistiken i sig. coolt.

Jag har varit väldigt offline senaste tiden. Det jag har haft för mig har varit - träning - jobba - fjällen...typ.

På tal om fjällen kan jag säga att sista trippen var vi 5 lirare som livade upp stämningen:

Kim "K B GRÖNLUND" Grönlund
Joel "ZORRO" Asplund
Flippan "A__-Malin" Lindholm
Therese "Nöt Nöt" Gustafsson
och Elina... (hmmm vi ska nog komma på ngt till dig oxå ;P)

bilder kommer :)




Kan tala om att jag träffade ett riktigt klämmigt gammalt par på jobbet idag.
Urtrevliga och pratsamma.
gubben var blind och då vi står ute och pratar om en bil säger han till mig:

"men har du ingen jacka flicka? gå in och ta på dig en jacka."

..utan att jag sagt ngt.
- hur, vadå, VA??

sen innan dom åker säger han:

"jamen tack för hjälpen, så får vi se... HAHA!! så får vi SE"

Energi. det var vad dom gav. tack :)

Kommentarer
Postat av: flippan

ääääntliggeeeeeen update ! :D

GILLLAS! keep going, go with the flow ;)

2010-04-24 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0