Påskhelgen

Ännu en påsk-helg avklarad.

Håkan körde fast.
Morfar körde fast.
Farfar körde fast.
Tobbe körde fast.
Pappa körde fast.

- vissa kan helt enkelt inte gasa. ;)

Håkan under hockeyn:
"han fick ett nervöst stillestånd"

Mormor då vi spelar spel och hon tycker vi är orättvisa:
"men skit på er!"

Tobbe i bilen hem:
"vadå ska vi sitta och vara ovänner hela vägen hem nu eller?"
Jag:
"haha, jag är inte ovän med nån"
Tobbe:
"nä men jag är!"

Jag ringer till mormor:
"Du, vi går upp med älgen nu"


* Vuogga
* Ammarnäs
* Påskmiddag
* Hockey
* Träningsvärk
* Spel
* Mys
* Flövatten
* Puckelpist på lederna
* SOL


... ja som ni ser så TRIVDES vi :) som vanligt :)
(hade kunnat skippa dåliga leder dock... )

Över till lite bilder:



bäsing är alltid redo:)



fader och broder :)



såhär går det på pappa kastar grillpinnar...



Räcer-mormor och morfar :)



Anna, Morfar och Farfar :)



Moder och Bääs :)



Flying Bäsing !!!!



Anders "musslan" stenlund och Tobbe "elvis" g-son påväg hem från Vuogga



påväg hem från Ammarnäs



På måndag-morgon fick vi besök..^ inte bara en eller två, utan 3 gånger totalt.
Andra gången t o m la den sig ner mitt i backen:


söt :)

fler bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såg ut att vara lite bättre leder nu än när vi var där:)

2010-04-07 @ 21:56:55
URL: http://luma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0