ett år sedan

Ibland går det bara inte bra.

Har en förmåga att aldrig lära mig att:

- när man står nära en vägg måste man gå en bit ifrån väggen innan man böjer sig ner och ska plocka upp något från marken - annars får man en jäkla knuff bak i ändan och tappar balansen!

Har även en förmåga att "hinna" glömma bort saker på väldigt kort tid:

Ex.
Igår öppnade jag bagaget på en bil endast en bit, sen stod jag böjd nedåt med huvudet för att lägga i lite färg på stötfångaren och BONK så slår jag upp skallen i bagageluckan.
Det går 1 min - och BONK så slår jag upp skallen i g e n.

Hej minnet!
Om du kunde ta och vara lite aktiv så skulle jag slippa slå skallen mer än nödvändigt!!



ÅÅH Vad jag just nu saknar Falun och Falu BS!!!
Ett år sedan på pricken... Är fortfarande skriven i laget så man kanske skulle ha tagit å stuckit ner för att spela lite?? - nej just ja, man har ett knä som inte har tänkt att jag någonsin ska kunna få spela fotboll igen!!!
blää....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0