fluga-båt?!

Träningsvärk? - men jaaa!

sådär lagomt mycket, mysigt och trevligt!;)

efter denna dagens vilodag, med soffläge och fika hos emil och Malin, är vi redo för nya utmaningar!

Imorgon blir det spinning (jag vet jag HAR sagt att jag aldrig mer någonsin i hela mitt liv ska spinna men se på fan jag gör det ändå och fråga inte varför, jag kommer hata mig själv imorn var så säkra på det...)
- efter det blir det styrketräning meeed bror och ev emelie, om hon känner sig frisk :)

hejja oss!

kvällens bästa - VADÅ FLUGA-BÅT?!
hahaha!! det kanske inte var så kul egentligen men... JO det var verkligen SÅ kul ! :P beror vilken humor man har ;)

Kommentarer
Postat av: Eson

De VA roligt! :P

2010-08-24 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0