inflyttad och redo

NU bor jag officiellt på Storgatan 99, Älvsbacka i Skellefteå.
känns... hur bra som helst:)


hittade en gammal engelsk text, i en byrå som jag inte använt på evigheter, som jag skrev då jag gick i skolan.
Måste skriva om den bara för att jag gillar slutet:

"you have to get used to a world full of decisions, and you'll have to realise that nothing can last forever - that's life... life sucks..."


imorn blir det hårdträning!
Pump på morgonen - träning med hästen på ridhuset - konditionsträning på kvällen med några taggade vänner. blir GULD :)
hoppas bara halsen håller sig i skick... förkylningen vill inte riktigt ge med sig...

god natt heej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0