taggen - besvikelsen ... 0 - 1


Igår skulle jag få tillgång till lägenheten.

Vi hade kommit överrens om att dom skulle lämna dörren till lägenheten upplåst så jag skulle kunna gå in och hämta nyklarna direkt efter jobbet.
Taggad som tusan kilade jag från jobbet - för att komma fram och känna att dörren var låst...?
Besviken rullade jag vidare till kåge och käkade middag....
Då jag kom till stan igen satt "GUSTAVSSON" på dörren och taggen smög sig tillbaka medan jag studsade de sista trappstegen upp.
I samma ögonblick jag tog handen på handtaget och drog det nedåt återkom besvikelsen och taggen fumlade nerför trappen...besegrad...ensam...förvirrad.... det var låst. va fan....!

Jaja det är ju ingen panik... men man är ju så sugen på att börja flytta!!!

Fick ist åka "hem" och träna.
Hittade på lite nya övningar som jag ska testa på mina kära "med-tränings-komanjoner" ikväll ;)
 - är dock liite orolig att min kropp kommer sätta emot ikväll, den är jäkligt sliten nu och skulle må bättre av konditionsträning än styrke... MEN den får vänja sig helt enkelt! :)

Vi taggar vidare med denna låt som helt plötsligt klev in i mitt liv och bara.... gör en galet peppad!
helst ska man sitta i en bil, vrida upp volymen på max och sjunga för glatta livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0