the power of dreams


Ja, nu har jag gjort det.
det jag för ett x antal år sedan sa att jag ALDRIG skulle utsätta mig själv för igen, någonsin - Spinning.

Bokade ju självklart in mig på ett 55 min pass med intervallträning.
Ribban ska sättas högt - tydligen. TACK till mig själv... not.


På passet fick man ta sig en liten handduk för att torka ansiktet.
Det märkte jag i slutet av passet när min t-shirt redan var äcklig och slibbig, fast om man tänker efter så  hade en liten handduk inte gjort så mkt skillnad. Hade antingen behövt alla de där små trasorna eller ett gäng badlakan!

Jag ångrade mig redan före passet.
Jag blev taggad då jag kom på plats.
Jag ångrade mig efter uppvärmningen.
uuuh ... ! :P

MEN nu är det värsta bortgjort och det känns riktigt riktigt bra. Nu jäklar ska det börja spinnas i sinne.
Nja kanske inte men typ 1-2 ggr i veckan, det behöver min kropp som fått alldeles för lite konditionsträning sen knäet sa upp sig.


hoooj

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0