träningsvärk hej kom och hjälp mig


DET HÄR ÄR DET SJUKASTE JAG VARIT MED OM!

"råkade" träna förbaskat hårt i söndags efter helgens fjäll-visit.
Även om man hade gått riktigt mycket, rott båten över sjön och haft en hetsig träningsvecka innan så kändes det som att kroppen behövde laddas ur.
Körde totalt slut på magen och gjorde övningar som jag inte brukar - och vad händer då??

Jo - har den grymmaste träningsvärken jag någonsin haft!!
Magen brukar sällan ta stryk, eller... den tar ofta stryk, men den är så van att den inte tar det på allt för stort allvar. Nu gör den dock uppror.
kan säga ett ord: AJ!

- Igår kväll satt jag vid pianot och skulle spela och sjunga lite. Då jag spänner magen och ska sjunga krampar den ihop och börjar skaka.
- Inatt vaknade jag av att magen drog ihop sig i kramp.
- Idag har det dunkat i magmusklerna längst ner så pass att det kännts som att hjärtat har suttit där nere och förtvivlat jobbat häcken av sig. Det har kännts både inifrån och utifrån. GRYMT obehagligt!

Resten av kroppen är oxå i chock, men magen gör att all annan smärta känns som en fis i rymden.
Kul att känna att man faktiskt KAN få träningsvärk i magen men alltså... dethär KANSKE var att gå över gränsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0