Idag är dagen som jag måste trott var i måndags då jag vaknade dagen efter och trodde det var fredag?

Sjuk... eller iaf - börjar bli... det gillas INTE...!

tanken var att vila ikväll, men blev ett ridpass ändå (i mina nya skitsnygga ridbyxor som jag köpte ikväll och för övrigt inte alls kostade lika mycket som dom hade kunnat göra;) )
Råkade slinka med en pikétröja oxå som jag inser nu är alldeles för dyr att ha på sig i stallet egentligen...meeeen ska man bli bäst måste man ju vara snygg oxå!


FÖRRESTEN så föll häst-kraken på näsan ikväll (bokstavligt talat) då vi skrittade av.
Varför? - jo för att hon ÄN EN GÅNG glömde bort att man måste lyfta på fötterna INNAN man går iväg!!
Det var en av de två gångerna ikväll jag fick tänka: "nu åker jag av..."
Vi galopperade nämligen så fint på volt i sommarhagen i höger varv (som inte brukar gå, hon byter bak och snubblar) - och så plötsligt: Bakbenen slår knut på sig själva, hennes rytm störs och bock, bock, bock, bock, hoppa så högt up i luften du kan, bock, bock, bock, bock!!
gaaaah jag blir så less... :P


I veckan har jag fixat fram lite träningsvärk åt folk:) mkt trevligt!
Malin och Elina hakade på min hemma-träning i måndags och Tobbe var med igår.
Dom har haft ruggig träningsvärk, jag har haft något mer träningsvärk än vanligt och blev sjuk - jo, jag tror vi tränade rätt hårt ;)


i övrigt flyttade alla möbler i min lägenhet hemifrån igår så nu sitter jag här med en säng, ett köksbord, fyra stolar, en cd-spelare och en skohylla. och så datorn såklart. hemtrevligt jojomeen.
är det såhär det känns för föräldrarna då ungarna flyttar hemifrån? - tomt, kalt, trist, ofullständigt?
Förmodligen JA - iaf för mina ;)

pics från Falmarksfesten 2010 i helgen

:




ppppp mitt tangentbord vill inte skriva "P" så vi måste träna. hej hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0