Bebis :)

Igår satt jag och Emelie i min soffa och snorade och var sura för att vi är sjuka och inte kan träffa Bebis!
okej KAN kan vi ju men vi vill inte smitta...
kikade in på matte & alex blogg och läste om den historiska dagen, snyftade lite och börjar mer och mer förstå att det är på riktigt. Mamma Alex och Pappa Matte :) shit alltså!! :)

tjuvar en bild från deras blogg:


Jaja jag börjar mer och mer inse att det mycket väl kan vara så att det var jag själv som slet ner gardingen och stången i sängen den där natten... (som jag förnekat)
Då jag vaknade igår morse låg nämligen fönsterlampan så fint bredvid mig på kudden...

SÅ inför inatt drog jag ut sängen mitt på govet så att jag inta skulle kunna göra någon skada :D

hej och hå, dags att på jobbet gå. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0