Jag gillar...



- att Malins mamma kände sig lugn då vi for till Göteborg för att jag var med :) :)
- att hon även försökte få mig att följa med dem till Thailand så hon skulle kunna känna sig lugn även över det ;) :)
- att jag fick köpa en tröja för 20 kr på Vero Moda i Götet för att den hade tre små hål på axeln (som inte ens syns) :) :)
- att jag gör uppror mot all sjukdom och sticker och tränar ikväll :D :D
- att det är fredag imorgon :)
- att det nalkas fest på lördag ;) :D
- att det ska vara GULD-väder i helgen :D
- att Hockeyn börjar om i helgen!! :) :D
- kladdkaka :)




Kommentarer
Postat av: flippan

Jag gillar....DIG =)

Vilken film du gjort fran gotet, waow! den vill jag ha sen :D har dock bara sett den utan ljud..hehe.

jag kanner avundsjukan angaende hockey hehe ;) hejja fran mig! PUSSSSS

2010-02-28 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0