Spökdjur

på jobbet idag:

En kund:
"vad är det där för svart bil i backen?"
jag tittar ut och ser ingen svart bil:
"va? vaddå, vad säger du?"
kunden:
"ja, vad är det för svart bil där i backen?"
Jag förstår vilken bil han menar och säger:
"hahaha! för det första så finns det ingen backe här, och för det andra är den där bilen röd"

haha, det var lite småkul :P
men ja, med åldern försämras synen, så är det ju :P
tur jag känner kunden, så jag fick skratta från hjärtat ;P


I söndags fick jag ett sms av Mille:

" Hej, har totalt glömt bort ditt mes... kom på det nu när jag står och kasta nå tidningar och fick syn på ett spökdjur som jag tycker du ä så lik och då kom jag på att ja glömt svara dig"

spökdjur? hmm, aja. tack kära vän...? :P


VILL OCKSÅ PASSA PÅ ATT SÄGA STORT GRATTIS TILL MATTE OCH ALEX SOM FÅTT EN LITEN SON :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0