- mest korkade människan i världen.

Ibland är man inte smart.
Nu är det dags att erkänna. Jag skäms typ över det men...:P

Jag skulle iaf tanka en bil förra veckan.
Kommer fram och ska öppna tanklocket - hittar ingen spak, och ingen knapp.
(beroende på märke sitter dom ju på olika ställen och jag kikade överallt där jag vet att det kan finnas, men inget)
typiskt!, Tänkte jag.
har hamnat i samma sits förut så jag tog fram instruktionsboken oh började bläddra.

snart hittar jag instruktionen, vilken är en bild på stället där knappen sitter.
Jag tittar på bilden.
Tittar lite till.
Vrider på huvet.
Anstränger mig verkligen, men SER INTE VAD BILDEN FÖRESTÄLLER!

haha men vad?!

tillslut kliver jag ut, går fram till gubben på andra sidan stolpen och säger:
"hej, alltså jag är helt förvirrad, jag hittar inte knappen för tanklocket"

Gubben kikar in i bilen, letar nån sekund sen pekar han på knappen.
(tänker INTE säga var den fanns ;P )

jag skrattar och känner mig som den mest korkade människan i världen.
-vilket han förmodligen tyckte att jag var :P

 


Kommentarer
Postat av: Matteman

trodde du var BILFÖRSÄLJARE hur gör du om kunderna frågar då ???

2010-02-13 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0