Tänk så det kan bli.



För varje dag som går förändras vi som människor
på ett eller annat sätt, mer eller mindre.
Nu har jag insett en STOR förändring på mig själv:

- Jag hetsar inte längre semlor före/under/efter Fet-tisdan!

Har ätit 3 st i år. Totalt alltså. Uppdelat på 3 dagar.
Tidigare år kunde jag äta 3 stycken under en och samma dag.
Tidigare år vattnades det i munnen då jag såg en semla i en tidning.
Tidigare år kunde jag gå ut i -20 graders kyla endast och enbart för att gå och köpa en semla.

- ngt sånt skulle jag inte ens tänka tanken på nu!
(har jag blivit lat, eller har jag blivit så nyttig så jag hellre stannar hemma i värmen med mina äpplen?)

Ok, det är fortfarande GRYMT gott, men i år kan jag t o m träffa en verklig semla på affärn, titta på den och gå förbi utan att MÅSTA köpa den.



känner mig lite schitzofren just nu.
- för visst ser den här skönheten GUDOMLIGT god ut? ;)


Kommentarer
Postat av: j

Mmmmm! :D



haha, gillar din formulering "t o m träffa en verklig semla"!

2010-02-17 @ 17:12:04
URL: http://hogahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0