Vi kallar det - fes...T !

Nu snackar vi stämning alltså.
Gårkvällen var av den bästa sorten =)

det hela började med att jag blev bjuden av Marcus och hans jobb på hockeyn.
Kanon :)

Sen kilade jag hem för att få främmande och köra en hockey-tg-krogen kväll igen :)
sjukt kul! grymma människor och hääärlig stämning :)

Haha sen for jag och Sussi ut på en runda för att göra världen lite ljusare ;P
Körde en: "TYPISK...T" på station och fick vakterna att skratta.
Drog en ride till Calles, kollade läget, inte nån höjdare, fick "stand by me" på hjärnan, sjöng fint för vakterna - fick dom att skratta ;P
Vidare sjöng vi hela vägen till Olles där vi fortsatte våran "..T"- upphakning. haha mycke..T rolig...T ;)

Kameran gjorde sitt jobb och många fina bilder och filmer fastnade ;)
Innan vi visar dom tar vi några kommentarer:

Marcus jobbarkompis som satt bredvid mig på hockeyn:
"kolla, timrå har fortfarande en tjej som mattis... paus... hon är säkert pervers!"

haha och sen hans chef som verkligen sa vad han tyckte:
"varför är ni bara vänner?.. när man kan vara så mycket mer!"

"ja, har inte marcus tagit ihop det med dig innan måndag så får han sparken"

men vad hände med dessa lov-ord då???:
"Therese, jag LOVAR att komma och städa imorgon, för jag tycker så synd om dig"

- jag har starka bevismaterial men ännu ser här ut som... det inte borde göra... !

jaja över till bilderna. film kommer senare;P :









nää såhärorkar vi inte med. jag gör ett bildspel ist. dessa bilder får dock ligga kvar. på återseende inom en snar framtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0