- 7 grader och sol :)

Jag älskar denna dag. även om den inte är slut ännu.
- och även om jag fck ett chockupvaknande inatt då gardinstången lossnade från väggen och kastade sig över min säng.
när jag vaknade, vaknade hade jag dock så fint lagt upp allt i ordning :P hjärnan aggerar snabbt på natten, så inte ens medvetandet hänger med:P

jaja klockan var nu halv 8 och kände mig taggad på att städa.
Det gjorde jag dock inte. men det är en bit på vägen att vara lite småtaggad iaf :):)

Kilade iväg och tränade pump mellan 10 och 11 sen har jag spederat resterande timmar i stallet.
Jag och B var ute 1 ½ timma idag. puuh.
1 timma promenad och ½ ridning.
Vi tittade på skotrar oxå. och då den första skotern passerat blev det för mycket för lilla B så han visste inte riktigt var han skulle ta vägen. Ner med halva skallen i djupsnön blev beslutet. Snygg. :P

Nu sitter jag och luktar svett och taggar för en varm och skön dusch :)
sen kommer Flip-Flop hit och då blir det att laga lite go-mat innan vi slår våra kloka ihop med tobbe och sussi och kilar iväg på ladan för Skellefteå vs HV71. Kvällsmatch, kan ju inte bli bättre !

Nu taggar vi vidare med en grymt skön låt:

..och jag och emelie vill idag hälsa:

"sol :) "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0