Guld-stjärna i kanten tror jag nästan.

hahaha. ojoj.

Hockey igår. VI VANN kan vi börja med att säga. Tack Söderberg för att du finns!
3-2 mot HV71 hemma - s t ä m n i n g :)

Liv i HV-målet gjorde min och Flippans kväll när han gjorde "sälen" - hahaha!:)

..och då HV kvitterade till 2-2 fick jag just ett sms eller vad det var så jag såg inte målet och sa:

"tur att jag inte såg - jag hann som inte bli ledsen"

nämen alltså,
kvällen började mycket bra med middag och nån cider med flippan.
Den blev ännu bättre med hjälp av hockeyn (och Rinkside i pauserna.)
Vid det här laget fanns liksom inget som kunde stoppa oss så det blev hem till mig för att förfesta innan krogen.

Haha och som vanligt då man festar med Partypinglorna Flippan och Elina blir man galet taggad.
- ni KAN vara bäst :)

.. och så nya mottot:

"bättre inte göra sig snygg överhuvudtaget, då behöver man inte gå och kolla till sig så man håller sig snygg hela kvällen, för då vet man redan att man är risig" 

nä nu blir det att luncha på stan med tjejerna P snart -Jag bara älskar att bo i stan :):)

aja, vi ska se om vi kan få med några bilder från igår här oxå... ett ögonblick, joda.



  



tack för en grym kväll :)

Kommentarer
Postat av: camilla

hur hittade du lägenhet så snabbt i stan?? :)

2010-02-07 @ 15:21:48
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com
Postat av: Anonym

FLIPPAN GILLAR SÄLEN!



pussssss på dig och massor av guldstjärnor !

2010-02-07 @ 20:40:33
Postat av: Camilla

Aha jag förstår :)

Hihi tack :D

2010-02-08 @ 10:13:38
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0