Vad är rätt?

hohoo ibland är jag för klyftig alltså. detta ska jag leva länge på:

Marcus säger:
haha jag lovar! men fatta hur drygt de är att sitta och köra 6 mil till bgm i total tystnad!! kommer bli hjärntvättad


- therese / säger:
vilken tur =) få rensa bort lite skit där innifrån
hahaha YES där fick jag till det!


Öhm, i övrigt blev det första träningspasset sedan typ... november ? idag.
En timmas PUMP känns bra i kroppen =)
har hittills promenerat ca 3,3 mil denna vecka oxå så nu börjar man vara igång igen =)=)
är nog därför hjärnan arbetar så aktivt ;) hehe


Och till förra kommentaren:
Det är bilder från säsongen 2009 som går på vardagarna kl 19 just nu. Säsongen är klar och jag vet vem som vann men det är så jäkla kul att se dom träna och se förvandligen så det sprollar.
sen håller jag med, det borde ju bli en hel del hud kvar! eller kan man verkligen träna så mycket att även huden stramas upp? hmm




Matchen som fick min bror och Sussi att bli riktiga hockey-fantaster =) vi gillar det starkt =)


En fråga till allmänheten:

VILKEN SIDA GÅR MAN PÅ DÅ MAN PROMENERAR???
Ja, jag vet att det är vänster då man går på en väg.
- Men sen har jag hört att det är höger då man går på gångväg??
Försöker mig på båda delarna men ibland krockar man nästan med folk som vägrar ge up om sin sida vägen.
- så vad är rätt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

höger! nej... vänster! eller... hmm... vänster om man går med hund ju... fast många håller höger.. aja jag går höger iaf!

2010-02-04 @ 08:37:48
Postat av: FlipppaN

jävligt bra fråga... vet aldrig riktigt om jag möter nån på en gångväg.. så jag brukar hålla den sidan den andra inte går på..haha. eller iaf försöka visa i god tid vilken sida jag väljer haha ;)

2010-02-04 @ 10:39:51
Postat av: Tess

Hej. Vore snällt om du ville kika in på min blogg och rösta på den du vill ska vinna i Veckans blogg tävling :)

2010-02-04 @ 10:51:57
URL: http://killmee.net
Postat av: lukes

Gissa skådespelarna på min blogg och vinn en länkning :)

2010-02-04 @ 10:55:04
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Bella

Jag vet inte riktigt heller faktiskt xd

2010-02-04 @ 11:05:48
URL: http://bellahz.blogg.se/
Postat av: Amy

Det finns ingen regel som säger vilken sida man skall gå på på en gångbana. Det finns dock skyltar på vissa ställen där man ser hur man ska gå.



Dessutom borde man ju hålla till höger i detta landet, det känns ganska naturligt och förnuftigt.

2010-02-04 @ 11:13:27
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0