Vad ska jag tro på..

..tro på, tro på när, tro på när allt är såhär.... - kallt?!

brr!
okej nu är det bara 16 grader kallt i afton men vinden gör att det blir välda mycket kallare nä man går emot den! - Vilket jag gjorde ca 98 % av promenaden hem från jobbet.
Men jag frös inte. Nej, jag var michelin och under alla lager kläder rann svetten nerför ryggen och pannan. Gick och förundrades hur människor kan vara ute och gå utan mössa, cykla i jeans och prata i telefon utan handskar en sånhär dag. (??!)
Bara tanken att gå ut utan mössa gör så man förfryser hjärnan. Brain-freeze.


Igår lyckades jag kläcka ur mig ngt fyndigt:

"Jamen man blir ju gammal av åldern"

om vi byter ut Gammal mot Stel så får vi fram vad jag e g e n t l i g e n skulle säga :)

Men som tur var så hade Joel redan slagit till med en favorit i repris:

"Då ska jag ta dykar-stjärt"

- hahaha!! (han kan verkligen inte säga "cert" och det är ju synd att han ska säga det just till mig ;) )

..sååå min felsägning kändes inte så hemskt ändå ;P

NU ska jag på kalas och äntligen få träffa lill-bebis :) hojj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0