I know I can be colorful..

..I know I can be Gray

Igår var jag grå. Riktigt tungt var det.
Man försöker, man anstränger sig verkligen - men man känner sig helt enkelt bara... Grå.
..men men, man kan inte alltid vara på topp.

och

"I know you will love me either way"

*

Idag är det en stor dag.
Nu har jag packat klart och sagt hej då (inte klart för det kan man aldrig göra).
Klockan 19.10 rullar tåget från Bastuträsk station till Göteborg C.
Imorgon 10.52 kommer jag kliva ur tåget och ut på okända marker. Spännande!

kommer inte ha ngt internet på säkert .. 1-2 veckor? om jag har otur..
så jag är förhoppningsvis inte vilse eller bortrövad eller död om det inte uppdateras här på ett tag, och vill man ändå försäkra sig om att jag lever så får man mer än gärna slå en pling :)
Jag själv kommer dock inte ringa så överdrivet mkt för då man tjänar väldigt lite pengar så måste man prioritera var man slänger iväg sina kronor. :P

meeeen den som känner för att göra en insats kan alltid höra av sig och be om mitt kontonr ;)

Jaja nämen gott folk,
nu är det dags att säga FARVÄL till er och PÅ återseende :D




/ TG's Schakt AB :)


Kommentarer
Postat av: j

Ha det så bra! =)

2010-01-09 @ 22:07:01
URL: http://hogahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0