Jobbigt

Jag tillhör den skaran människor som tycker att det är jobbigt att vara ärlig och tala mellan 4 ögon med personer som jag tycker har gjort något fel.. Jag undviker helst konflikter om det går, vänder och vrider ibland på saker så "alla" blir glada och nöjda och vänner utan att jag egentligen fått fram mitt budskap som jag skulle vilja så att saker blir bättre eller får personer att tänka om och förstå mig och som blir något som ist tynger mig själv.. Nu är jag på väg att vara 100% ärlig mot en person som jag tycker har varit oärlig mot mig och handlat fel i en fråga.. Jag är jättenervös..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Känner igen de där. Hoppas det går bra =)

2010-01-17 @ 23:46:42
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com
Postat av: Mammut

Grymt imponerande, du äger!!!

2010-01-18 @ 08:19:29
Postat av: Anonym

Man ska vara ärlig, men man kan ju alltid säga det på ett vackert sätt. Är du ärlig mot andra så är du ärlig mot dig själv, du växer som människa.

Försök att tänka på skilja på sak och person när du ska prata med denna människa då går det lättare.

2010-01-18 @ 16:14:41
Postat av: ems

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig :) Hur ser det ut? Trivs du? Stannar du? Läste förra inlägget och det såg inte så ljust ut? Hejar på dig! :) kramar

2010-01-19 @ 08:29:04
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0