Livstecken

Hej, jag lever! Har inget internet än och kommer inte skaffa ngt i första taget, men guess what- man överlever utan:-o för att ta det lite kort eftersom jag skriver med mobilen och får kramp i tummarna så kan jag säga att: jag jobbar 7-5 ibland 6 varje dag, är död på kvällarna så min nya vän tv:n får många besök, jag dissar liggande ställning i soffan och fläker ut mig eller trycker ihop mig i/på fotöljen ist-fråga inte varför- luktar svett hela tiden förutom då jag varit i stallet länge och hästlukten får övertag och sen efter jag duschat såklart för ja, sånt gör jag faktiskt:), bor i min sporttop och går osminkad varje dag med konstant skitigt hår, lagar väldigt enformig mat och äter den flera måltider på rad.. Ja som ni ser så lever jag just nu ett rätt, äckligt skulle nån säkert vilja säga, men jag säger..soft..liv faktiskt. Skulle inte palla länge men det är grymt skönt att inte bry sig hur man ser ut utan bara vakna, trycka i sig lite gröt och sen gå till jobbet. Eller om man är lite skitigt och snorig eller som jag nyss, har kladdigt hår som spretar överallt, med massa spån och hö i. Ingen bryr sig, man är bara en i mängden. Nämen seriöst nu... Kommer inte bli kvar här så länge faktiskt... Dom har en sjukdom som heter ringorm i stallet så jag kommer inte kunna ta hit någon häst eftersom det är väldigt väldigt smittsamt och då känner jag att det inte är värt allt jobb då jag inte får utnyttja en stallplats och träning. Lite trist men jag sliter verkligen häcken av mig på dagarna och näe, det är verkligen inte värt det om jag inte får ut mer för det än jag får just nu... Aja, kort skulle jag skriva, hm... Lite info iaf. Nu ska jag duscha och inta fotölj-position. Lev och må och på återseende:-d /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0