Tillbaka i Norrland

Hemma, hemma, hemma.
- men samtidigt.. borta. eller iofs, numera hemma.
japp för jag har flyttat :) yeey :)
äntligen bor man i stan igen!

Oj så här ser ut. ingen ordning, men eftersom det varit mobilen som varit min enda internet-vän så har det inte gått göra nåt åt saken...

öhm just nu tänker jag inte berätta så mkt om min trip.
vi visar lite bilder ist.



vägen upp till gården där jag jobbade. underbar natur!
Ägarna ägde en halvö, Öijared, och själva stället var omgivet av 5 st golfbanor - så, mycket öppen mark men samtidigt mycket skog och omgivet av vatten. kan det bli vackare?



huset jag bodde i frånbörjan. (två lägenheter, jag bodde i den vänstra)
dock så hade vattnet frusit så andra veckan flyttade jag upp till en flygel på gården ist.



stallet var stort och ljust och mkt trevligt.



Ridhuset var riktigt, riktigt fint..

 

...med en läktare som hette DUGA!

se bara här i inne-delen:





jaja, då man varit utan intenet i två veckor så orkar man inte sitta här så länge.
som när man tränar. har man vilat länge orkar man inte köra på lika hårt som när man tränade som mest. - nä okej, jag måste gå och fortsätta packa upp faktiskt. so long.

hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0