Update

Dags att berätta lite då: jag ska alltså inte stanna i göteborg. Anledningarna är som tidigare nämnt sjukdomen som gör att jag inte kan ta hit någon häst, sen känner jag oxå att mitt hästintresse inte är nog starkt för att jobba såhär mycket för så liten lön. (Snål är jag oxå, jag vet;)) Den här veckan går det dock mycket lättare och jag är på mycket bättre humör, jag jobbar snabbare och effektivare och är långt ifrån kika knäckt på kvällarna som jag hittills varit:) ikväll hade jag t o m massa energi över så det har blivit ett träningspass, vilket jag inte ens tänkte en minitanke på tidigare! Kroppen har nog börjat vänja sig vid det hårda arbetet och sen börjar förkylningen släppa oxå. Jaja, iaf så är min hemresa bokad till nästa lördag och sen flyttar jag direkt in i en lägenhet i stan:) blir kanoners på alla sätt och vis!! Fast känner jag mig själv rätt kommer jag känna nästa lördag att jag inte vill fara härifrån:-p skulle INTE förvåna mig! Men jag måste tänka långsiktigt och ingen pallar att jobba såhär mycket om man VERKLIGEN inte är dödsintresserad! Ok dags att äta min gröt och ta en dusch innan sängen men har två saker att säga idag: 1) fina dressyrhästar är GULD att rida! 2) killar i ridbyxor är...läskiga:o Hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad bra at tdu har provat jobbet i alla fall, då slipper du gå och grubbla på hur det kunde ha blivit. Blicka framåt ....

2010-01-20 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0