Första veckan på hemmaplan

- I måndags började jag om att jobba på Gustafssons Bil (känns mkt bra)
- I tisdags fick jag återigen bege mig till Myckle för hockey (varit två tunga veckor utan)
- I onsdags var jag trött som en åsna (som sussi skulle ha sagt)
- I torsdags fick jag inta kungatronen hos Emil under hockeyn (jag trivdes)
- Igår, Fredag, frös vi alla ihjäl på skotertävlingen på vitberget (men mysigt hade vi, jooda)

Har promenerat få se.... 39 km (!!) denna vecka. Det är inte dåliga siffror inte :o
Till veckan ska jag köpa nytt träningskort och börja om med styrketräningen oxå :) yeey :)
men jag ska inte träna lika mkt som förut... utan spendera lite mer tid åt vänner o så nu då jag bor så pass nära allt och alla :) :) :)

haha som jag sa till Carro "nu ska jag b a r a träna 3 ggr i veckan på Aerobicsstudion eftersom jag kommer promenera så mkt då jag går till och från jobbet varje dag"




Har varit hemma en vecka nu och kan säga att det känns så GRYMT bra.
Varit oerhört glad och taggad på livet :) Guld att få träffa alla människor man tycker om igen :)
"it's the place where I grew up, the place where I belong"

Jag ångrar inte för en sekund att jag har provat på både Falun och Göteborg nu, det har gett mig riktigt mycket och jag har lärt känna mig själv ÄNNU mer.
Kan ställa mig framför spegeln och - utan att ljuga för mig själv - veta exakt vem personen på andra sidan är.
Jag trivs med tillvaron :)

/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0