stadsfesten 2010

FY FASEN vilken trevlig dag/kväll det var igår!!
Hade jag fått välja hade jag inte tillåtit den att ta slut!!
varför går tiden så fort då man har roligt.. ? :/

iaf, kameran fick slut batteri direkt jag tänkte tanken på att ta kort, men några hann jag med iaf och det verkade vara många kameror överallt så nog ska man få se vad man gjorde igår ändå - om man lyckats glömma bort det ;)

vi kastar in lite bilder från förfesten.
vi var 3 "gäng" på gräsmattan utanför flippans lägga, som tillslut slog våra kloka ihop och det blev en jäkligt stor för-fest helt enkelt - kanon :)


Det är tur att iaf Amanda var taggad ;P




Alltså seriöst, ofta vi normala på ett kort.. ???? ALLA 3 samtidigt..???




.. näää, tänkte väl :)




Kim, urban, Elina och Jag - går även bra att kalla oss Eliten.




Stafett-kubb heeelt utan fusk. Ärligheten vinner alltid - eeeeller??




Ida, Erre, Flippan, Elina och Sännie :) - haha VAD GÖR DU SANNA?! :P




Främmande kille, Emelie, Natta, Antonia och Markus.
Riktigt smart av killar att lära sig spela gitarr och sitta och plinka på fester - det lockar tjejerna. Iaf så fungerar det på mig ;P finns det en gitarr det spelas på så finns det en TG där!




Eson och Suus :) Sussi stackarn som jobbar förmiddag hela helgen :/ det är ju faktiskt inte samma sak att vara på stadsfesten nykter.... även om man överlever, det är klart, men ah... det säger ju som sig självt.




Jag och Es - IN I DIMMAN och iväääg!!


- nu är ju frågan: Är det här IT ? Tar det slut här?

Har ju ingen biljett till ikväll, har lovat vara hundvakt.
Känns skumt att bara göra en en-dagars helt plötsligt, då man varje år har gjort antingen en 2 eller 3-dagars...
de sög ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0