helg, helg, helg


En helg med mycket mat, fest, trevligt sällskap, träning, sång och framförallt - dans, får en att vakna upp med ett stort leende på söndagsmorgonen.
Om man tar fredagens gallej till att börja med så såg det ut som följande:

Dagen började bra - forsatte dåligt - men slutade kanonbra.
Orkar inte dra upp det negativa men iaf så ringde min bor kl 5 och frågade vad jag skulle hitta på på kvällen och oförklarligt negativ som jag var tvivlade jag inte en sekund på att följa med till Matte i Falmark och grilla.
Antingen (och förmodligen) skulle man bli på bättre humör av att umgås me härliga människor!

Mycket riktigt. Det blev en kanon-kväll!
Vid 9-tiden sa någon:
"det är som ändå lugnt"
men då skyndade några på att svara:
"vänta bara, det kommer"
...- och inte allt för långt efter hade borden skjutits undan och festen hade börjat.

Planen var att dra ut på krogen, men tiden gjorde sig inte påmind om att han existerade så då taxin kom var klockan närmare halv 2. TREVLIGT att köra en hemmafest, oja!

Den bästa kommentren bjöd Emil på.
Vi skulle sjunga allsång på "förfesten" som gäde rum å Robins flak och vi försöker komma på ngn br låt.
Då säger han:
"men vi tar nån av Krutovs låtar, alla kan ju Krutov"
- man undrade först om han skojade elelr var seriös, men killen var tydligen seriös och YES - där hade man något att skratta åt, mobba för - och aldrig glömma ;)
(de som inte vet, krutov är ett coverband;P)






Återkommer med lördagens gallej:)
heejjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0