mera från helgen


En helg innehåller även en lördag.

Min lördag borde ha börjat sent, varit seg och lite jobbig - Men icket.
- upp halv 8
- vågade inte köra bil än så det blev inlines till jobbet
- där jag hämtade min cykel och cyklade till hästen (vad kan det bli, 8 km?)
- for ut och red 1 - 1½ timma
- cyklade hem, åt, ringde joel
- mötte upp joel och promenerade LÅNGT
- 2 h senare kom jag hem (kl 16) och skulle va i Kåge och hämta päronen senast 16.30
- HETS-STRESS, men bara 5 min sen och iväg på 50 årsfest!

Helen 50 år alltså.
Detta var kvällen:

Kvällens bästa kommentar:

Helen ska presentera min mamma för sina vänninor och säger:
"Det här är Marie, min brors äldsta fru"
(jag visste inte att han hade flera?! ;P haha!)
som tur var så hörde hon tydligen själv att det blev fel och rättade sig, hennes äldsta brors fru - var det såklart meningen hon skulle säga ;)

Tobbe drog oxå till med en fin, så vi alla fick oss ett gott skratt:

Sussi hälsade på min kusins två bröder, skakar hand och säger namn å ja ni vet som man brukar göra.
Några sekunders tystnad uppstår sen säger tobbe:
"MIN flickvän" men betoning på "MIN" - hahaha!
Japp, nu visste dom det iaf - hands off alltså ;P



Kan ju här passa på att Tjejerna vann men 2-0 i matcher. ett ord: UTKLASSNING ;)






HAha jag älskar att Sussi ser ut som en fisk på den här bilden :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0