eson och tg

haha tur man är taggad:

es:
"vi kan ju typ ta med nå kubb kanske?"
jag:
"kubb?!! jag hade mer tänkt...dö i soffan typ"
es:
"haha OJ vad negg du låter"
jag:
"nä men visst, nog kan jag kasta nå pinnar nog.."
es:
"jag har krocket hemma oxå"
jag:
"nä! då måste man gå, det är jobbigt!"

På Hemmakväll:

jag:
"den här filmen har ju vi sett"
es:
"eh.. ja just ja"
- vi går en stund till och hittar filmen vi egentligen hade sett, som jag trodde var den andra.
jag:
"nä, det är ju den HÄR filmen vi såg!"
es:
"ja jag tänkte väl att jag inte kände igen den andra, men jag höll med så att du inte hade kunnat dumförklara mig om jag hade haft fel!"

- hahaha!! tyder det på att jag ofta dumförklarar dig vännen?:P
antingen är jag ond/överkänslig mot felsägningar, elelr så är du helt enkelt inte alltid så smart. vi stuntar i att ta reda på svaret ;P tror det kan vara en blandning ?? ;D

det som är synd är att emelie har börjat lära sig, så de gånger jag är korkad är hon snabb på att anmärka det. det blir värre och värre märker jag...
MEN - hon lär sig av den bästa så lite stolt blir jag oxå ;)

hähä god natt,
imorn blir det upp å iväg mot A-torp för go-frukost och Prissesan och Grodan - en aningen ovanlig lördagmorgon och JAG GILLAR DET :):)





Kommentarer
Postat av: Eson

Jag gillar oss! =)

2010-06-20 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0