kanonkulan-gustafsson


Ikväll blev det milen.
Efter 1 h styrke ;P

nä men alltså jag kände mig taggad. Då passar man på. - även om det regnar:P

Börjar kunna springa rätt mycket nu!! SÅ underbart!!
Springer inte i sträck utan det blir 4-500 m jogging - sen hälften gång .5ggr.
sen 50 m 80% - 50 meter bakåt (min specialité) .5ggr.
promenad en bit
25 m 100% - 25 m jogg - 25 m gång - 25 m jogg .5ggr.
promenad en bit
sen samma sak en gång till fast bakvägen, alltså jag börjar med 25/25.
Då jag är klar har jag ca 1 km kvar hem då jag småjoggar lite.

Funkar KANON för mitt knä.
Tips för alla som lider av löparknä kanske?
Men då har jag vilat i ca 7 månader och springer ALLTID med knäskydd oxå.

DOCK!!
-så lyckades jag t y p sträcka mig i nån muskel som jag inte riktigt vet var den hör hemma....
Förstår inte hur, för jag hade varit ute i ca 40 min så jag var ju varm...
kanske var det så att benet blev så chockat att jag var så jäkla startsnabb (det hade glömt bort det) så musklerna hann inte förbereda sig på kanonkulan-gustafsson... ja jag tror det.. :/ ;D

Nu blir det käk - så musklerna har ngt att jobba med inatt!


man måste se till att både ryttare och häst är vältränade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0