smått och gott

haha så rolig.
Var inne på nya affärn "smått och gott" i Kåge en snabbis för att sponsra dom med lite pengar då jag tycker det är så roligt att se att vårat kära Kåge lever vidare :)

Tyvärr då var jag ju inte sugen på nåt sliskigt, inte ens lite. Tog upp en påse och skulle ta lite godis, stoppade tillbaka påsen. Tittade på glassarna, gick till chipsen. Tillslut bestämde jag mig för en Snickers-glass och en tidning.

Då kassörskan skulle se vad tidningen kostade säger hon chockat:
"oj, kan den verkligen kosta sådär mycket?"
Jag hade inte tittat på priset och blev lite små-chockad själv men bara log.
Sedan fortsatte hon:
"ska du verkligen ha den fortfarande?"

haha!

bättre med en "I FORM" - tidning för 50 spänn än godis eller chips för 30.
Tidningen sätter sig nog inte runt magen iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0