Spännande grejer

I förrgår såg jag en spännande grej.
Jag gick förbi en tjej som var ute och gick med sin katt.
Hade tänkt stanna och säga: "du har nog blivit lurad...."

Igår såg jag oxå en spännande grej.
Körde bil uppför backen vid Kåge-sågen och då jag kikade mot parallellvägen ser jag en cykel och en människa som inte hör ihop. Människan satt alltså inte på cykeln (:P)utan i diket/på vägen bredvid cykeln. Man börjar ju fundera om personen i fråga har ramlat eller ngt och kollar en gång till.
Nä, personen hade inte ramlat - han satt med en bärbar dator i knät... va??
ofta DÄR?

Fast ja, han kanske är som mig, kommer på saker och måste göra det i panik PÅ EN GÅNG även om det går göra senare. Det var nog så.


idag såg jag ännu en spännande grej.
den ska ni oxå få se:



sötponny:)
först blev hon lite rädd men märkte efter en stund att hinken inte tänkte släppa taget så då var det bara att gilla läget. Kan ju på sätt och vis vara praktiskt att ha hinken med sig dit man går, så slipper man gå så långt för att dricka ;)

Kan ju bara föreställa mig hur många varv runt hagen oliwer, världens mest skeptiska häst, hade sprungit om han hade haft en hink-jävel fast under näsan :)

.

Jag ville oxå vara med på bild idag kände jag.
Blev nämligen små-mördad under ridturen:



blödde ca 30 min. efter detta kort började det hets-rinna och hela min jacka, framvalvet på sadeln och lite av schabraket blev nedkladdat... mysigt - not...
Ja, det var jobbigt och nej, jag har inget blod kvar i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0