efter några glas börjar jag tänka så mkt. för mkt.

Jaha, utgång ikväll.
Drinken.

Sist jag var ut var i Februari.
Har bara varit allmänt negg mot sånt ett bra tag.
Efter ikväll kan jag säga:
- Jag ser inte riktigt tjusningen i det.

Visst är det kul att träffa folk som man sällan/nästan aldrig träffar annars, men 50 % av alla man träffar är någon man "känner" sen länge sen eller "känner" genom kompisars kompisar och det låtar ALLTID samma:

"men heeeeej, är det bra??:):):):):)"
"heeej jo det är bra, själv då???:):):)"


Sen går man iväg och tänker längst bak i huvet:
"känner jag ens den där?" eller "som att jag bryr mig egentligen?"
och händer det att man pratar en längre stund så glömmer man nästan ändå alltid bort vad personen har sagt och tänker inte mer på det. värt.
Det känns ytligt. Falskt.

MEN!!
Då finns det dom man träffar som man blir jätteglad av att träffa oxå!! och dom man verkligen VILL prata länge med och höra hur allt går - tro inte att jag tycker alla är ovärda ;P

*

Sen finns det ALLTID killar som är för fulla och hur mycket tjejer än vänder ryggen åt dom på dansgolvet, puttar bort och blir arga, så kommer dom alltid tillbaka och kladdar.
Ikväll blev vi fast med en sån.
Inte en kille dock, en gubbe.
Inte nog med att han kladdade och aldrig gav upp, han luktade även som att något dött i hans mun.
Det är INTE hett!!

*

Nä alltså jag älskar att träffa folk, prata med människor och ha trevligt.
Men jag måste faktiskt säga att helst gör jag det nykter.
Ska man festa så ska det vara hus och grill oh såna fester. Det är alltid roligast.

Tyvärr så är det ju så att folk blir mer öppna i fyllan, och börjar vara som jag vill att dom ska vara (så länge dom inte blir FÖR fulla) Kan inte alla bara vara lika glada och öppna, pratsamma och "galna" jämt??

Näsi, det här "rock-star"-livet är inget för mig.
Jag trivs bäst då jag är mig själv till 100 % och det är jag inte riktigt ute på krogen. Eller jag kanske är det, men det känns inte som att jag är det. Gör man ngt "galet" så är det för att "man är full och skulle aldrig våga göra det annars" (som andra LÄTT kan få för sig att tänka)
- då är det roligare att göra det galna - och vara nykter. och inte bry sig vad folk tycker och tänker.

tyck att jag är tråkig - fine. men jag ser inte det häftiga i att festa mycket.
man kan ha så jävla kul ändå.
eller... jag kan. många av mina närmaste vänner kan. långt ifrån alla. vissa kan. INTE alla.
till dom som inte kan: stackare!

goood natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0