de små liven

Snacka om skillnad på hästar.

När man går med Gemina och hon bli sugen på gräs säger hon ungefär:

"ursäkta, jag skulle vilja.. eller alltså jo.. det ser ganska.. typ, eller.. ja det skulle vara lite gott att.. typ.. kanske få smaka lite... eller.. får jag?"

Oliwer var mer:

"JAG VILL HA GRÄS NUU!! GEEEE MIG!! JAG ÄR HUNGRIG!!"

När man vill gosa med Gemina är det:

"åh, gosa nu?! JAA jääättemysigt!!:)"

När man f ö r s ö k t e gosa med Oliwer:

"men USCH, vad gör du??! låt mig va! blääää - jag . vill . inte . ååååh du är jobbigast i världen...!"


- så olika. så fina. kärlek till dom båda. ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Oliwer är alltså ganska lika? :)

2010-06-17 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0