Filmtips!

Var och såg Alice i Underlandet på bio med Sofia, Emelie, Hanna, Emelies syster och Sofias kusin igår.
Den var jättebra!! Verkligen min typ av film!
Liksom Stardust.
Har ni inte sett dessa två filmer säger jag: se dom!

idag:
* Jobbet nån timma
* snabb-stop hos matte och alex där dom, kim och lille William njöt i snön och solen =)
* Middag hos farmor och farfar =)
* även hockey hos dem. 2-7 borta mot Södertälje ;)
* hämtat skridskor, hjälm och klubba inför morgondagens HOCKEYMATCH ;) längtar!

Nu blir det myskväll med es, elle å emil sen funderar jag starkt på att stänga av telefonen så jag slipper rycka ut med räcer-rosa och aggera TG's schakt ikväll... !

glöm nu inte. se dessa!:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0