glädje, ilska, skratt, besvikelse - you name it...

Om man bortser från allt det negativa... så har den här kvällen varit mkt trevlig... och jag kan lova er något mkt, mkt roligt imorgon!
hahaha!! förlåt om det är en evigt återkommande mening men: jag dör!!

Jag, tobbe, joel (och ibland ingrid:P) kapade Kims lägenhet och såg hockeyn och vad ska vi säga om den då...
... ja, alltså, jag vet några hockeydomare som inte bör visa sig i skellefteå just nu..
mer säger vi inte.
En känsloladdad kväll, minst sagt.
Jobbigt för kropp och själ!

eller som joel skulle ha sagt (och sa):
"det är en sak du och hockey har gemensamt, ni är mentalt jobbiga"

Då klockan blir såhär mycket & man är hungrig och trött, är inte humorn den bästa.
Man skrattar åt allt och alla, gråter en skvätt - och skrattar lite till.
Man pratar om konstiga saker:

"dom hade ingen suovas alls på jokkmokksmarknaden! med tanke på hur många renar som drunknade hade dom ju kunnat fiskat upp några därifrån"

... och säger dåliga skämt:

"men, om renarna är döda, hur ska dom då kunna hugga på kroken?"

man skrattar, sen kommer man på hur dålig humor man har och suckar:

"åh, jag skäms över att jag tyckte att det där var roligt"

... men fortsätter ändå:

"undra vad man ska sätta på kroken då? typ en billykta, eller en tuta?"

NEJ.
det är inte okej att ha så dålig humor. :P

jaja, börja tagga redan nu för lite finsång. tobbe "the singer" andersson har varit i toppform ikväll ;P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0