"gustafssons bil, therese"

Tröttare än tröttast.
Vad är det med mig?

De två senaste veckorna har jag inte kunnat sova - vilket resulerat i en grymt trött människa.
Eller, jag orkar till lunch ungefär, sen tar krafterna slut.

Nu denna vecka har jag kunnat sova, och sover gott - men är fortfarande grymt trött! Påsarna under ögonen är ett faktum och förvirringen är näst intill total...

* Hjärnan är 3 steg efter, ibland har den även stannat kvar hemma känns det som, och munnen är 3 steg före. Jag försöker säga saker innan jag kommit på vad jag egentligen ska säga.

Inser ni förresten hur svårt det är att säga "gustafssons bil, therese" TYDLIGT då man är trött och har en räcermun??
prova det nästa gång ni är trötta.


* Jag halkar och slår mig, igår var det ansiktet och bakhuvdet, idag blev det rumpan.

* Idag ringde min bror på jobbet och sa "hej therese, det är din bror" hej hej och sen en halvtima senare ringer en kund som råkar heta Bror och äger "hej therese, det är Bror"
"NÄ-E, det är det väl inte alls det?!"
- tänkte min hjärna, för den kände inte igen rösten.
TUR för mig då att munnen var sina 3 steg före så jag inte sa det högt utan bara svarade "hejsan"...

* Sen på vägen hem skulle jag gå förbi en kran där det stod en karl och hackde loss istappar från ett hustak. En kvinna sa till mig "försök gå å långt till höger som möjligt!"
och jag svarade: "ja" .. tankepaus .. "jo"
 - vadå   ja..paus... jo ??! kunde jag inte ha fått ur mig nå mer?!... suck...

Blev träning ikväll, det enda som gått bra idag. Riktigt bra gick det. Riktigt glad är jag.
god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0