I need you - tg-style ;P

Sådärja:)
Lite musik såhär på morgonkvisten:)

För att ge lite information:

jag laddade hem ett test-musikprogram igår som heter Magix Music Maker lr ngt liknande.
Där fanns olika instrument och olika melodier att välja på, så jag började exprimentera lite.
Blandade 3 olika stilar medsina egna instrument och takter
-techno
-rock
-hiphop

Efter ett tag hittade jag även en mapp med en sångtext uppdelat i vers a, vers b, brygga, kör och refräng - så jag började lägga ihop så det skulle låta som en riktig låt.
- det är alltså inte jag som sjunger!
... och nu när jag sitter här dagen efter har jag klart en låt som jag faktiskt tycker är riktigt bra :D

Den låter inte som alla andra - vilket är meningen!
jag menar, kul att göra ngt som redan finns?

nä, detta är en blandning av, ballad/rock/techno typ?
tycker den speglar mig rätt bra, lite blandat ska de va, annars blir det långtråkigt:P
aja, lyssna och hör ;)
sen så är den i mp3 format så den är uppladdad på telefonen och spelas non-stop just för tillfället, haha=)




I NEED YOU BABYYY....trallala
Visst hör ni, det sväger ju ;P
Haha jag har den på hjärnan, lyssnat kanske 50 ggr.. ojoj :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det går inte att se klippet =/

2010-03-17 @ 22:49:39
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0