Imse vimse spindel

Nu håller jag på spara en andra version av en film från helgen få se hur skillnaden på kvallan blir...
ljudet hamnar nämligen före och det är grymt irriterande...

Medan vi väntar kan vi kika på en besökare vi hade på firman förra veckan:

om vi säger såhär.
Jag har slutat skrika då jag ser kryp. Jag skriker bara inombords numera. Men kan faktiskt erkänna att hade denna lilla krabat befunnit sig någon annanstans än i diskhon så hade jag nog aggerat på ett icke okej sätt.
Fast även om jag innerst inne visste att han inte kunde ta sig någonstans vågade jag inte gå nära i tron om att han hade övernaturliga krafter och skulle kunna flyga på mig.
MEN, tro mig, jag var inte den enda på jobbet som tyckte han var förjäkla äcklig...!

Haha och när Håkan hade visat denna för alla så frågar Doris:

"var hittade ni den där?!"

..och jag kunde inte låta bli:

"i kylskåpet!"

- men tog tillbaka det rätt fort. -ni skulle ha sett hennes ansiktsuttryck;P haha :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0