ojobbigt?!

Just precis, ojobbigt att nu, efter 2 h och 15 min träning ställa sig i duschen, sen hopp ut och prova kläder till 3 st olika fotograferingar imorgon.

Visst inser ni att detta kommer ta tid?!
3 plagg - hur har dom tänkt att det ska gå till? åh ja kommer ändå ha ändrat mig till imorgon, men måste göra det nu eftersom jag kommer ha alldeles för mycket träningsvärk för att orka stå och klä på och av mig före jobbet imorn!

Funderar såhär:
- en vardags-stil
- en fest-stil
- en "cool"-stil (ni vet typ, högklackat, tighta jeans, skjorta, hatt. allt i rött och vitt förutom hatten som är svart då)

AJ!
Jag skriver om kläder. Har nog aldrig i världshistorien hänt förut :P
men jag sa inte förvandla detta till en MODEBLOG för sanna har redan en åh de vore ju som ocoolt att härmas ;) hahaha!

jöjö, jag tar med min kamera imorgon och smygfotar ;)

påååterseende!

* haha btw, fick till en fin stamning idag: "jag tar en pepepeparkaka!"
hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0