bilder från gårdagen :)

Känns mycket skönt att gå förbi taxibilar som står och väntar på fulla människor som ska ut på krogen, och veta att själv så ska man gå hem till sig och det enda som väntar på en är en stor, varm, skön säng.

Innan jag säger god natt bjuder jag på lite bilder från gårkvällen.

Vi började med att komma dit helt osminkade:

 


För att sedan bli hämtade för att bli sminkade (håret fick vi göra själva):

 

Innan det var dags för fotografering:

  

Jag är mycket nöjd med min sminkning måste jag säga! :






... och även mkt nöjd med resultatet:

 

                   

fler bilder kommer, kanske även någon liten film :)

god natt så länge.


Kommentarer
Postat av: Eson

Wohoo I löööv it! ;D du måst skicka "bröstbilden" sen, elle måst få se den :P hahah

2010-03-14 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0