tiderna förändras


mer bilder från fjäll-resan:



emelie och rmk och JA dom trivs trivs!



sofia var coolast av oss :)



mamma therese spänner hjälmar :)


snygga är vi alltid :)


...speciellt emelie ;)


denna bild kallar vi: "TG on a stick"

tiderna förändras.
ibland vill vi bara kunna vrida tillbaka klockan och stanna i en viss tidpunkt i livet.
andra gånger längtar vi efter något och vill bara att tiden ska gå.
allt det positiva från igår ska vi ta med oss till imorgon och minnas med glädje.
allt det negativa ska vi också ta med oss, gå vidare och lämna bakom oss såklart, men ta lärdom av det.

ibland brukar jag tänka:
"åh jag vill tillbaka till den å den tiden och stanna där för alltid!"
men..
om det hade gått...
tänk så mycket jag hade haft ogjort, så många människor jag aldrig fått träffa, så lite jag hade lärt mig om livet, så lite jag hade lärt mig om andra människor... och om mig själv...

nä.
tiderna förändras. även om det ibland är trist så är det så det är.
- bara gilla läget och blicka framåt mot nya ljuspunkter :)

tack och heeej.-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket trevlig helg må jag säga!

Lust att dejta någon dag? ;)

2010-03-30 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0