favorit i repris :)

Ännu en helg. Vi säger såhär:


- "vi på västra stå har aldrig tvivlaaat...!"
- Ben & Jerrys (!!)
- PUMP
- stall
- thalands-tjejerna (+ jenny) :)
- KARAOKE (favorit i repris ;) )

Efter hockeyn gick föresten jag och sussie och hyrde film.
Blev en psykologiskt jobbig film om verkligen satte spår i själen!!
verklighetsbaserad, fattigt land, folkmord, svek, sorg, orättvisor .. ni vet sånt som gör ont i hjärtat att se... huvva...
"Shooting Dogs" - en film sm ger starka känslor och många tankställare...

Jaja, över till nåt kul.
Som tidigare nämnt fick vi oss en favorit i repris igår ;)
Efter en trevlig kväll hos Jenny gick vi ut på Calles där det sjöngs karaoke för fulla munnar. Vi tyckte att det skulle styras upp lite därinne så Jag, Ceccan och Jenny tog ton till en gammal klassiker.

Hade detta varit för ett år sedan hade jag aldrig ställt mig för att gala i en mick inför främmande människor, men jag har som fått en annan inställning till allt. - VÅGA VÄGRA VARA FEG!! Livet blir så mycket roligare om man bjuder på sig själv och gör saker som man egentligen inte vågar ;)

- och som vanligt var TG's Schakt nykter igår. ibland (oftast) känner jag verkligen inget sug eller behov att vara onykter.. och då känns det bara onödigt. Just därför kan jag nu klä på mig och bege mig ut i snöovädret för ett träningspass - vilket känns g r y m t bra.

jaja, lyssna och njut:

 



Kommentarer
Postat av: ceccipeccan

de där me karaoke borde vi veeerkligen göra till en tradition, fy fan va skoj! :D

2010-03-28 @ 14:52:24
Postat av: flipppan

håller med urban:

-Fan vad ni e bra, Ja ni är så jävla duktiga!!

HAHA :D

2010-03-28 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0