på galet bra humör

Alltså det är heelt sjukt!!
I min värld existerar inte orden KOORDIATION eller KROPPSKONTROLL.

HUR mycket jag än anstränger mig gör inte kroppen som jag vill! Eller så är det kroppen som vill och KAN göra rätt men hjärnan som verkligen inte fattar vad den ska säga åt kroppen så det blir dubba signaler så alla kroppsdelar bara gör på sitt eget sätt och allt blir pannkaka.
Kanske det skulle gå bättre att koppla bort hjärnan och bara låta allt bli som det blir?
nä, knappast.
är väl bara att träna vidare och leva på hoppet =P

det är tur iaf att man ser hela sig själv i spegeln framför sig så man har ngt att skratta åt, så det hela blir lite roligare :P

har varit och tränat step-up ikväll kanske jag ska säga oxå. dans-versionen. H J Ä L P.

*


Välkommen på mitt jobb.
Håkan kommer till mig och frågar om jag skulle kunna skotta fram en bil.
Självklart kunde jag det och gick ut för att se vilken bil det var.
- och SJÄLVKLART var det bilen som stog i mitten band alla översnöade bilar !!

Bilen bakom var som tur var 4-hjusdriven (liksom den ag skulle hämta) så det gck rätt fint att få bort den.
Sen var det bara att börja skotta:



...ruuuumpaa :) :



smart som man är så gick man framför bilen och började sin färd mot förardörren hrifrån då det var kortare väg och mindre snö på detta vis:



.. och så efter lite skottande, lite grävande, lite sparkande och en massa snö i skorna och i byxorna lyckades man trycka sig in i bilen och efter lite "gungande" och ett x antal motorstopp (tänker inte tala om hur många, haha) var vi loss :)



.. och varken människor eller bilar skadades under aktionen :)

 


Idag är jag på galet bra humör.
Tänkte bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Elina

Se till att skotta bort all sno sa det ar sommar da jag kommer hem=D

2010-03-10 @ 03:57:32
Postat av: sannabananan

alskling, saknar din rompaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

2010-03-11 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0