helgen utan planer :)

Anonym person skickade ett sms:

"kan man vara intresserad av någon man aldrig pratat med?"

Jag, Elina och Flippans svar på den frågan:

"det är väl DÅ det är intressant"

haha, det är våran syn på killar ;)


Jag gillar dagar som denna.
nä vi formulerar om.
Det finns inga bättre dagar än dom som är som denna!

man är ledig (och inte stressad för en gångs skull) solen skiner, men det är inte FÖR varmt så man kan rida och vara ute och träna utan att svettas ihjäl och det bästa av allt - inga småkryp!
Har inte p l a n e r a t in ngt speciellt denna helg, utan bara sagt att jag gör det jag känner för och faller mig in, och SÅ härligt det är alltså!


HAHA!
Jag hörde en grej på radon idag som jag gillar STARKT:

"den som har välstädat hemma har ofta kaos inombords, och tvärt om"

YES!! jag är cool-lugn inombors ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0