kommer, sönder, sne, död

Gemina KOMMER bli en stjärna.
Jag bara vet det.
Magkänsla.


Har tränat SÖNDER min kropp ikväll.
Kör inte tillbaka bilen till jobbet ikväll och går hem så jag ska "få" gå dit imorgon. (som jag brukar)
Jag kör bil imorgon. Så jag med säkerhet vet att jag iaf tar mig dit. punkt.
dock så har jag tre trappor att ta mig ner.... asch, ner tar man sig alltid ;)


sen blir man ju lite SNE oxå.
Var det nån som råkade missa att det dog en man i Kåge igår??
- om ni gjorde det förstår jag det.
Det var nämligen v ä r l d e n s minsta notis i tidningen om det.
Hörde att dom hade sagt på radion att mannen inte hade någr nära anhöriga i sverige...
... det får en ju att börja tänka..
- är det så att det var en utlänning och just därför är det ingen big deal, eller??

herregud, mannen dog då han krockade med en bil med cykel -, han är DÖD!
hoppas det finns en vettig anledning till varför det stod så lite om det.  annars tycker jag det rent utsagt är förjävligt..!


gooo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0