like the good old times :)

Det känns som bra.

Vi har hittat en häst som kommer bli det snyggase varmblodet ni någonsin skådat ;)

 - vi ser fram emot morgondagen då det skall jobbas till kl 5, sedan FOTBOLLSTRÄNING 18-19.15 (jag elin och jossan har bildat en rehab-klubb) och sen vidare till stallet och trimma på Lil-G.

blir bra, blir bra, blir mkt bra.

(känns som att jag plötsligt kastats in i mitt "gamla" liv - och jag gillar det starkt)

HAHA lite från gårkvällen:

Efter 2 timmars bilkurragömma landar jag flippan elina och emil hemma hos flippan med "pratmakarna" på bordet.

Flippan förklarar:
"där pippi långstrump bor"
emil svarar glatt:
"toffsar" - oh gestriklerar med händerna vid huvudet
(fråga inte vad han tänkte;P)

Jag förklarar:
"en kung i sverige"
Elina svarar:
"eeehh... kungen!!"
(som sagt, fråga inte;P)

Flippan förklarar:
"inte levande människor, barn brukar leka med dom"
Emil svarar:
"döda!"
(nja men jag vet väl inte??:P)

Elina förklarar (på nått sätt, kommer inte ihåg) och jag förstår att ordet hon sökte var FYR och blev lite väl exhalterad:
"P - P - P - P - P - P FYR!!"

- trevlig kväll, mkt trevlig ;)
god natt.



Kommentarer
Postat av: flippan

fan vad bra jag och emil var på pratmakarna.... hahah!

2010-05-10 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0