snillet snackar

Underbara dag.

Lite vårdstädning blev det på jobbet idag.
Gick och plockade skräp då jag plötsligt fick syn på en skylt.
- Snilleblixt -
Plockade upp den, gick in och rengjorde den och sa till mina kollegor att jag skulle sätta den på chefens (måste skriva så, det ser mkt coolare ut ;P) dörr.
se så passande:



 - ja va skitnöjd och tyckte att jag hade varit riktigt fyndig.
Jag menar, är det inte kul att städa får man lov att göra det kul:)

Efter jobbet begav jag mig direkt till stallet för att ta ut ny-hästen på en promenad.
En häst som kommer från mitt-ut-i-ingenstans-skogen tycker jag ändå sköter sig fint med att bara vara lite stressad och gå jättefort bredvid en väl trafikerad e4:a.
Mamma däremot bestämde idag att hon inte ska sitta upp på 2 månader. De kan hon ju glömma ;)

Såhär ser vår nya familjemedlem ut i egen hög person:


tänk bara lite me muskler, så fint, så fint

Nu blir det att hämta flippan och gå en promiss efter 1 ½ timmas step 'n strength.

Såhär borde alla dagar vara!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Guuud så stilig! :)

2010-05-04 @ 22:49:18
URL: http://suusbuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0