motivation


Tänk hur motivation bara sådär helt plötsligt kan dyka upp och sen ta över hjärnan på en.

Det enda som finns i min skalle just nu är: TRÄNING och HÄSTAR
direkt jag vaknar på morgonen tänker jag: "Vad ska jag träna idag då? och hur ska jag träna Gemina idag?"

mina kvällar senaste 2 veckorna har innehållit: stall, träning, sova
Har inte haft tid att laga mat (kokat stor-kok på helgen så man slipper stå och laga på veckorna vilket inneburit - samma mat räääätt ofta:P)
Har inte haft tid att städa
Har inte haft tid att packa
- vilket jag MÅSTE göra NU eftersom:

Vi åker utomlands imorgon!!

 jag, emelie, emelie och hanna.
(jag ahr inte fattat det och kommer inte förstå det ens när vi kommit hem igen)
OM det går vill säga. Askmoln och skit ni vet.
Men ändå så sitter jag här och tänker : "men om vi inte kan fara så gör det inte så mkt, då får jag rida"
Jag menar, träna kan man ju göra överallt ;)


Fasen vad jag flyttar runt har jag kommit på.
från förra vintern har mitt liv sett ut såhär:
 - centrum 4 mån
 - hemma 4 mån
 - Falun 2 mån
 - hemma 2 mån
 - göteborg 2 veckor (okej, besök kanske man måste kalla det?:P)
 - Norrböle 4 mån
och om 2 veckor flyttar jag till Sörböle i 2 mån
..senstår jag bostadslös - igen

undra vad jag väntar på egentligen?
Kommer aldrig hitta "den perfekta lägenheten" eftersom jag INTE VILL bo i lägenhet!
Inget duger, känner mig instängd.. och så blir jag snål.
.. men man har ju inte så mkt till val då man inte har råd att köp hus
(plus att det är mkt jobb)

Jag tror jag går och väntar på ett mirakel.
Mirakel kan ske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0